Overlijden en afscheid nemen brengen veel verdriet en emoties met zich mee. Een waardevol en passend afscheid dragen bij aan een goed begin van het rouwproces.
Diverse andere zaken zoals de erfenis, de woning, belastingen, inkomsten, opzeggingen en contractovernames moeten ook geregeld worden. Vaak zijn dit ingewikkelde en langdurige trajecten waarbij voor iedereen andere zaken van belang zijn. De Regt Uitvaartverzorging werkt samen met Nabestaandenloket. Zij ondersteunen u bij dit hele traject.
U krijgt van ons een account. Daarin treft u een overzicht van alle acties die er na een overlijden genomen moeten worden. Op basis van de situatie van u en de overledene wordt de actielijst automatisch aangepast. Zo ziet u alleen wat in uw situatie relevant is.
Bij de acties is er uitgebreide informatie te lezen die u kunt raadplegen. Daarnaast worden er veel zaken voor u geregeld, zoals het opzeggen van abonnementen, contracten en accounts.
Vraag hem dan bij ons aan via ons contactformulier of neem telefonisch contact met ons op: 010 786 7334.